Detalji „japanskog praćenja“ cure u tabloide: ruše se laži kojima su optuživani novinari KRIK-a

Detalji „japanskog praćenja“ cure u tabloide: ruše se laži kojima su optuživani novinari KRIK-a

Osumnjičeni N.A. (foto: mup.gov.rs)

Dok tužilaštvo zvanično ćuti o detaljima slučaja „japanskog praćenja, dokumenta iz ovog postupka završila su u tabloidu. „Srpski telegraf danas je objavio delove iskaza osumnjičenog N.A. i svedoka, koji dodatno potvrđuje da su optužbe predstavnika vlasti i tabloida na račun KRIK-a bile lažne.

Piše: Bojana Jovanović

U tekstu „Englez pratio ženu i bebu Predraga Malog“ današnjeg izdanja provladinog tabloida „Srpski telegraf“ objavljeni su delovi onoga što je osumnjičeni za ugrožavanje bezbednosti supruge Predraga Malog N.A. ispričao u tužilaštvu, kao i deo iskaza svedoka – člana obezbeđenja koji čuva zgradu u kojoj živi porodica Mali.

N.A, za koga tabloid piše da je Englez koji ima prebivalište u Beogradu, ispričao je tužilaštvu da nije tačno da se predstavio kao novinar KRIK-a. Negirao je i da je pratio suprugu Predraga Malog, brata ministra finansija Siniše Malog. 

Današnji tekst „Srpskog telegrafa“

„Nije tačno ono što je napisano u krivičnoj prijavi da sam joj rekao da sam novinar KRIK-a i da imam da joj postavim par pitanja, s obzirom da ja nisam novinar“, piše u izjavi koju je osumnjičeni dao u tužilaštvu, a čije delove je objavio „Srpski telegraf“.

Ni radnik obezbeđenja zgrade u kojoj živi Predrag Mali nije povezao ovog čoveka sa KRIK-om, rekavši da je dan ranije video novinare. 

„Prethodnog dana imali (smo) problem sa nekim novinarima KRIK-a koji su tu čekali i hteli su da slikaju zgradu“ , rekao je radnik obezbeđenja u tužilaštvu. 

N.A, koji se sumnjiči za ugrožavanje bezbednosti, prema detaljima objavljenim u „Srpskom telegrafu“ navodno je uhodio suprugu Predraga Malog 12. juna ove godine, ali je saslušan tek mesec i po kasnije –  29. jula. Ostalo je nejasno zašto policija i tužilaštvo nisu reagovali ranije, već tek po objavljivanju priče KRIK-a o koruptivnim vezama brata ministra finansija.   

Nije poznato ni na koji način je policija idenfitikovala osumnjičenog, niti da li je on uhapšen ili je svojevoljno došao da da izjavu budući da tužilaštvo koje vodi postupak nije odgovorilo na pitanja novinara KRIK-a.

Ipak, novi detalji još jednom potvrđuju da su domaći tabloidi i predstavnici vlasti lagali optužujući novinare KRIK-a da “maltretiraju žene i bebe”.

Ministar finansija Siniša je, podsetimo, odmah nakon pisanja „Srpskog telegrafa“, bez ikakvog dokaza optužio novinare KRIK-a da ugrožavaju bezbednost njegove porodice. 

„Nije bilo dovoljno što napadaju mene već godinama unazad i izmišljaju mi razne afere, nego su sad prešli i na mog brata, moju bratanicu Unu i njenu majku. Ćutao sam kada su mene napadali, ali ne mogu da ćutim sada kada napadaju mog rođenog brata i njegovu porodicu“, rekao je tada.

Sudeći po novim detaljima iz slučaja, pogrešne informacije u javnost je izneo i predsednik Aleksandar Vučić kada je na televiziji „Pink“ insinuirao da muškarac koji navodno uhodi suprugu Malog ima prebivalište u nekoj od bivših jugoslovenskih država. „Neki misle da mogu da se sakriju ako lice ima prebivalište u nekom drugom delu bivše Jugoslavije. Neće se sakriti. Nadležni organi će otkriti o kome je reč, otkrićemo celu pozadinu“, rekao je tada Vučić kazavši da nije siguran da je u pitanju novinar KRIK-a.

Priča o praćenju i hajka protiv KRIK-a, podsetimo, pokrenuta je dan nakon što je KRIK objavio svoje novo otkriće u kome je ukazao na koruptivne veze brata ministra finansija sa firmom „Milenijum tim“. Predrag Mali, kako smo otkrili, koristio je stan i automobil „Milenijum tima“, firme koja dobija sve više vrednih državnih poslova, među kojima je najpoznatiji projekat izgradnje „Beograda na vodi“.

„Srpski telegraf“ je tada objavio snimke sigurnosnih kamera tvrdeći da se na njima vidi novinar KRIK-a kako uhodi suprugu Malog, a urednik ovo tabloida Milan Lađević optužio je KRIK da koristi „japansku metodu praćenja“ i da je deo tajne operacije „Omča“, koju navodno sprovode zapadne ambasade sa ciljem da sruše Aleksandra Vučića i SNS sa vlasti.  

Današnjim tekstom tabloid je demantovao samog sebe.

Koruptivne veze: „Milenijum tim“ ustupio „audi“ i stan bratu Siniše Malog

Donirajte KRIK i pomozite da nastavimo da istražujemo kriminal i korupciju. Mnoge naše priče nastale su zahvaljujući donacijama čitalaca. Kako da donirate KRIK pročitajte ovde.


2 Comments

  1. телетабис kaže:

    Како бре нико да се запита: зашто Енглез прати невенчану жену брата Синише Малог? Зашто Енглез прати брата Синише Малог? Да ли тај Енглез прати Синишу Малог? Зашто Енглеску интересују ови ликови?

    И шта сада? Ви из КРИК-а нисте криви и то је то? Па потражите одговоре на неко од ових питања.

    • Јелена Јошовић kaže:

      Док млади масовно напуштају земљу, несрећни младић, жртва медијске, политичке, полицијске и судске хајке, који је српски и британски држављанин, остаје у Србији и труди се да опстане. Ако је такав човек постао државни непријатељ број 1, заиста је крајње време да се тргнемо, најблаже речено.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *